Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Капітоненко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Капітоненко О. М. Авангард–1 та авангард–2 в моді ХХ століття: від світобудівництва до маньєризму [Електронний ресурс] / О. М. Капітоненко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 102. - С. 246-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_102_65
| 2. |
Капітоненко О. М. Етико–естетичні засади компаративістського та полісистемного дослідження модних інновацій та комунікацій [Електронний ресурс] / О. М. Капітоненко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 96. - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_96_60
| 3. |
Капітоненко О. М. Постмодерністські інтенції моди посткомуністичного суспільства [Електронний ресурс] / О. М. Капітоненко // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 106. - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_106_63
| 4. |
Капітоненко О. М. Неокласика тоталітарної та посттоталітарної моди [Електронний ресурс] / О. М. Капітоненко // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 105. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_105_50
| 5. |
Капітоненко О. М. Мода тоталітаризму та посттоталітаризму як соціокультурний феномен [Електронний ресурс] / О. М. Капітоненко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 101. - С. 277-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_101_73 Досліджено проблеми модних інновацій в контексті соціокультурного потенціалу культури тоталітаризму та посттоталітаризму. Проаналізовано антропологічну соціологічну, культурологічну моделі моди як практики культури. Визначено принципи формування моди в радянському та пострадянському просторі культури та технології модної індустрії. Прослідковано еволюцію моди в реаліях проектного процесу (лабораторні експерименти групи "Прозодяг", функціонування будинків моди та ін.). Охарактеризовано авангардний (Авангард-1), поставангардний (Авангард-2), тоталітарний та посттоталітарний періоди формування моди в країнах СРСР та Східної Європи. Визначено відмінності української дизайнерської школи, яка орієнтована на моделювання костюму та риторичну модель проектування одягу. Характеризуються етичні, естетичні, ідеологічні, міфологічні детермінанти трансформації сучасних культурних практик моди в контексті провідних дизайнерських шкіл України. Зокрема визначено досвід наслідування системного аналізу вестиментарного коду моди у Р.Барта як модельний принцип, що поєднує предметні, візуальні та вербальні реалії моди.
|
|
|